9 Kasım 2014 Pazar

VEEEE İŞTE MUZLU MAGNOLİA

Geçtiğimiz cuma sevdiğim bir arkadaşım evinde tüm grup arkadaşlara bir davet vereceğini duyurdu. Yurtdışında birçok şarküteri getirmişler konsepte uyan bir menü düşünmüşler. Ben de gelirken ne getireyim diye konuşmuştum. (Genelde yemeğe giderken eğer nazımın geçtiği bir evdeysem birşeyler yapıp  götürmeyi seviyorum.) O halde tatlıyı sen yap dedi bana. Ben de açıkçası ilk etapta cupta tiramisu düşünmüştüm. Çünkü bu tür davetlerde karışık ve çok yemek yendiği için tatlı her zaman minik porsiyonlarda ve hafif olmalı diye düşünüyorum. Sağlığına yediklerine dikkat edenler de var. Şimdi durup dururken onları da yoldan çıkarmamak lazım:)))  Neyse tatlıyı kaptım ama baktım 18 kişi bekleniyor ne yapsam ne yapsam oyu magnolia kazandı...

Geçen gün pişen kavanozdaki kurabiye bunun üst kıtır katmanı içindi. İçinin  hazırlığı da gayet basit ve hazırlaması kolaydı. Tarif gene Şef Özge Köse'ye ait. Buradan teşekkürker.

Ben 3 ölçü pişirdim. 3 adet krem ole 3 bardak süt ile çırpıp dolaba attım. Katı bir formda oldu.



                                     Ayrıca 3 paket kremayı 5-6 kaşık şekerle kabarttım.


Sonrasında iki karışımı nazikçe ve kenarlardan alarak birleştirdim. Dikkat krema sönmeyecek.


Ara katmana muz dilimleri ve az kıtır üzerine de daha fazla kıtır ekledim. Servise kadar beklediler dolapta...






İlk başta alkışlarla masaya gelen magnolianın 15 dakika sonraki hali görülesiydi...


Bence bu işin en keyifli kısmı dostlarla bir arada bu keyfi yaşamak ve onların sevgi dolu gözleriyle övgüleri anlatmalarını dinlemek ...Ben bu işi seviyorummmm.....


Sevgiler:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder