5 Kasım 2014 Çarşamba

KURABİYE KAVANOZU

Selam ve sevgiler tüm okurlara,

Bugün o kadar trafiği yoğun bir gündü ki anlatamam. Bir günde 6-7 birikmiş iş hallettim , yoruldum ama değdi. Tercih ettiğim bir yöntem oluyor açıkçası, to do list'imde yazılı işleri lokasyonlarına göre grupluyorum ve haftada 1 günü rahat kıyafetlerle ona ayırıyorum. Bugün durum biraz karışıktı. Saat 15:00'te bir görüşmem çıktı. Rahat kıyafet yapamadım ama koşturmalık ayakkabı yapıp , görüşme öncesi bagajdan topuklu ayakkabıları çıkarıp değiştirdim. Her zaman yaptığım şeydir son derece yararlı:))) Hatta geçmişte profesyonel çalışırken yazları bir adet krem renkli ceket tercihen kısa kollu takım elbise ceketi, 1 adet de krem tonlarda topuklu ayakkabıyı hep araçta tutardım. Pat diye bir telefon geldi toplantı çıktı vs hemen değişir giderdim. Şimdilik öyle bir tempom yok sadece bugün:)))

Saat 15'e dek hiçbirşey yiyemeden koşunca acele olarak Çekmeköy Görgülü'de birşeyler atıştırdım.Yediğim börekle ilgili olarak görevlilere bir memnuniyetsizliğim olduğundan söz ettim gerçekten çok ilgilendiler ve benden ödemesini almadılar. Kendilerine bir kez daha duyarlılıkları için teşekkür ederim. Yıllardır takip ettiğim sevdiğim bir markadır ve öyle kalması beni mutlu etti açıkçası.

Ayrıca anlık yemek paylaşımları için Instagram'ı çok kullanır oldum. Orada sunumlara daha çok yer verebiliyorum ve gittiğim mekanlarda tadım yaptığım servislerine yer veriyorum. Takip için bana istek yollamanız yeterli...
http://instagram.com/betuncay

Son olarak English Home 'da ne zamandır aradığım büyük kurabiye kavanozumu buldum...Nasıl üstüne atladım. Dün Tahtakale'de de görmüştüm de taşıyamam diye almamıştım.


Tabii kurabiye kavanozu boş olur mu? Ege'nin antreman günü ve geç gelmesini bahane edip yaklaşık 12 dakikada fırına giren bir kurabiye pişirdim. Şef Özge Köse'nin tarifi...
Ölçüler için her zaman gram kullanıyorum son derece isabetli oluyor tavsiye ederim. Benim tartım İkea'dan. Basit ve işlevsel...


Tarif yazacağım bu kez ablam bulamıyoruz nerede bunlar diye sitem etti geçen gün. Canı çekiyormuş yapamıyormuş:))) Keşke yanımda olsa her istediğinde yaparım ona...

300gr un,200gr.tereyağ,100 gr.şeker rondoda çektim.


Sonra minik yuvarlaklar...


175-180 derecede piştiler...

Veeeee kavanoz dolarrrrr.... Herkesin bir çocukluk tadı ve anıları vardır. Benimkisi her zaman kavanozda kurabiye ve mutfak penceresinin önünde dizi dizi reçel kavanozları idi. İlkini yapabiliyorum, diğeri de hayalimizdeki müstakil evde olacak biliyorum...

İçimizdeki çocuğumuz hayal kurmayı  hiç bırakmasın nolur:))))


Sevgilerimle.... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder