16 Temmuz 2014 Çarşamba

MİSAFİR BANYOSU

Evdeki işlere başlayınca sadece oğlumun ve misafirlerimin kullanığı banyoda bir iki değişiklik yapmak istedim. 
Öncesi,


Duvar kağıtları koyu vizon olduğu için krem,pembe,lila tonları kullanmak istedim. Hem çok eşya olmasın hem de işlevsel olsun seviyorum. 

Eski sepetler hem büyük hem de renk olarak hoşuma gitmiyordu. Bugün Madam Coco'dan kendime güzel bir set yaptım. Hatta mağazadaki 1-2 müşteri ne güzel oldu biz bunları biraraya getiremezdik dediler.


Havluların üzerine bir adet kokulu melek taşı yerleştirdim.

Bu alan da beyfendimizin ve misafirlerimizin ihtiyaçları için. Paris'i çok sevdiği için bu seti almıştım ona. 
Kalıp sabunları  çok seviyorum hem sağlıklı hem de eğlenceli...


Aynanın köşesine de pembe bebek lavanta kesesi astım her zaman bizi seyredip gülümser...






Sularımızın bereketli olduğu temiz pak günlere....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder