14 Ağustos 2014 Perşembe

14 AĞUSTOS...

Bugün günlerden BEN...

Bugün itibariyle 30lu yaşlarımı sonlandırmaya başlayıp 40 yaşımdan gün almaya başlıyorum. Neler mi oluyor bugün...Oooooo neler neler...Sabahtan bu yana telefonlar, mesajlar , birbirinden güzel ve anlamlı ifadeler. Şımarık bir gün yani benim için. Gece 12'ye dek devam edebilir şımarıklığım. Her telefonda kahkaha atar mı insan işte bugün öyle birgün. Yılların dostlukları yaşanmışlıkları sevgi sözcükleri her yanımı sardı. Bugün yaşamım bitse şahane bir hayat yaşadım derim kesin. Sabah oğlumun öpücüğüyle güne başlamak bunlardan en özeliydi, sonra kapımda kırmızı güller kalp bir kasede sunuldu önüme. İlk pastam kuaförümdeki arkadaşlarımdan geldi hemen üfledim mumları gözlerim dolarak. Bu haftam da bu yüzden şımararak ve gülerek geçecek eminim.
Neler mi hissediyorum? Aslında esas konu bu. İçimde yaşadıklarım sadece benim bildiklerim...Nelerden vazgeçiyorum ve ne oluyorum yarından sonra? Ya da neleri bırakıyorum hayatımdan ki neleri almak adına? Nelere yer açıyorum ve neleri ARTIK istemiyorum diye kestirip atıyorum?
Bir kere sadeliği alıyorum önce, detayları ve OLMALI'ları çıkarıyorum onun yerine. Sonra telaş ve paniği de vermek istiyorum. Oraya da sakinlik ve rahatlık koyuyorum pembe yastıklar üzerinde. Abuk sabuk yiyecek ve içecekler de uzak dursunlar. Yerlerinde olabildiğince sağlıkla beslendiğim, bedenimi koruyan ışıldatan besinler koyurum yeşil,turuncu,sarı...Sonra araba ile her yere gitmek yerine yürümeyi, metroyu,spor salonunun huzur veren rahatlığını koyuyorum hemen.Hastalıkları da bırakıyorum akabinde. Yeter yıllarca beraber yaşadık süremiz doldu diyorum. Hooopp yerlerine pırıl pırıl sağlıklı bir beden olumluyorum gurur duyarak taşıyorum. Mutluluk ve şefkatle. Üzerine de endişelerimi,kaygılarımı ve en çok gelecek korkumu koyuyorum bu yıl. Bu sene bundan vazgeçmekte kararlıyım. Artık ona yerim yok, onu besleyecek büyütecek bir alanım olmadığını anladım . Veeee yerine ne koyacağım diye uzun uzun düşünmedim bile. Hazırdı zaten...YARATIM,BOLLUK,BEREKET,SEVGİ ve YENİ OLAN HERŞEY...

Bu yılın sloganı bu ben benim ve Belkıs'ım. Şu anda ve şimdide yeni,güzel,iyiliğe açılan ne varsa sabırla ona sahip olmaya niyet ediyorum. Yeniliklerle kendimi yeniden yaratıyorum ve paylaşıyorum, büyüyorum,büyüyoruz hepimiz...Yepyeni farkındalıklara yelken açıyorum...





2 yorum:

  1. Belkısss harika bir yazı olmuş, emeğine sağlık..
    Gözlerim doldu okurken, yeni yaşın tekrar kutlu olsun, sağlıklı ve huzurlu harika bir yaş diliyorum.
    Çok öpüyorum canım

    YanıtlaSil