16 Temmuz 2014 Çarşamba

BALKONUM...

İstanbul'a geldiğimden bu yana Ataşehir'de yaşıyorum.Bu bizim 3. evimiz.Yaklaşık 4-5 yılda bir taşındım burada ise  7.Dolayısıyla bazı şeylerden sıkıldık,bazıları eskidi vs derken yaz rahatlığını da katıp yenilemek yenilenmek istedim. En küçük balkonumuz bu evde.Halbuki bir İzmir'li olarak geniş ve ferah balkon bizim için olmazsa olmazdır. Ama İstanbul koşulları başka maalesef.Biz de istemeye istemeye minik balkonlara evet dedik. Aslında hep içinden geçen kendi bahçemle ilgilenmek bu konu ile ilgili çalışmalarım sürüyor:))) Bir aya kalmaz belki de bahçeli yeni evimiz diye bol bol yazarım...

Bizim bu mini balkonu bir dönem sadece misafirlerimiz sigara içerler diye kullanıyorduk. Lakin benim zaman zaman kaçış ve kendimle kalış ortamım olmaya başlayınca buraya alışmaya başladım. Bakabildiğim kadar  çiçeklendirmiştim. İşte o hali...


Sonrasında burayı beyaz yapmak istedim. Textil vs ile de istediğim gibi renklendirmeyi...

Sanırım bir tek minder ilavesi gerekecek...


Eski seramik saksılarıma bu beyaz güzeller misafir oldular...Her gün koklaşıyoruz...




Sardunyalarım...Hepsinin toprağını çiçekçimden özel aldım ve tüm saksılar değişti. Aydınlık ve keyifli oldu. Kahveye beklerim artık dostları....












Veee yeni minderleri eklemek istedim. Boyner Ev'den renkleri çok içime sindi...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder